Monday, June 9, 2008

2nd station -> Maison


27.9.2007 晚
夜晚终于来临,等好久la..
去个度之前,要去载个麻烦婆-Ann.. 住sg.buloh甘远,来回setapak都要整粒钟 >.< 整日话要做 "淑女" 上左车就不停甘笑 "nonstop"~
一d仪态都没 伪淑女 >o< 到Maison门口.. 平时唔系多人既,偏偏今晚就人潮爆满 有没搞..错!?
好彩仲有位留俾我地 都系nahyeng有"料"到
入边个个人都好high整栋Maison几乎"淋楼甘际"
scary~ 就正如放左只狼系羊群度.. kaka XD 开左俩只酒来对对~

nahyeng
陪他fren跳,仲识埋个马来妹
kingkong就半醒半醉甘..跳一阵 (都唔知他知唔知自己做么)
fingtou至没得顶 可以自己达到"无我境界"~一个人跳到完场.. 写个"服"字俾他 >"< joseph同我跳舞,我地跳 chacha &社交舞& hiphop mix~ haha绝无仅有+无师自通..天才^^
至于Ann呢~ 我就同她跳到巅晒 手同脚么招数都出 净系欠breakdance地板动作没用..(我都唔识la)..
吹水就俾,kingkong,joseph气到走左唔知边度!!
我地唔底得他撩女仔, 仲大大力甘推他撞璧撞台kaka 衰系衰左d..不过鬼叫他既look五行欠"扁"咩 (希望这段他睇唔到)
Maison
气氛唔错,DJ功力高深 同其它既club比就差在地方细左d d要逼下咯 >"< 跳到凌晨两点半净出黎透下气cool down 感觉就好次"终于返番现实"甘..~呼呼 好彩返屋企途中没俾差佬block路..就甘样唔惊唔险, 5am返到屋企 >o<

0 comments: